g.

konstig dag idag. började med att vi fick två gd (brukar få en + ab).
trodde killen som delade ut verkligen att vi prenumererade dubbla gd?
går inte att klaga heller eftersom vi inte prenumenerar på nån tidning utan får dem gratis.

skulle kolla mailen å se så inte handledaren ändrat tid till i morgon.
fick se att vi fått tentaresultat. så snabbt. brukar vara så nervös för att
öppna de mailen. men inte den här gången. visste ju att jag omöjligt skulle
kunnat skrapat ihop tillräckligt med poäng.
men tänk så fel man kunde ha. för g stod det. g g g g g. min absoluta favoritbokstav numer.
fast jag ska ändå hämta ut i morgon för att se om det är sant. sen ska jag fira hundra
dagar i sträck.

skulle ut å gå med mina stavar i högbo i solen. men någon har skruvat åt den ena på
jävulskap så den gick inte att få upp. så det fick bli utan. jädras va arg jag var.
och förbannad och sur och less. kändes bättre efter promenaden.

emmy och en till tjej kom förbi och fikade. trevligt. men kaffebryggaren hade spökat med mig.
hade gjort i ordning kaffe innan promenaden. men glömt att dricka. stängde av kaffebryggaren.
och såg att vattnet runnit igenom som det ska. men det hade inte blivit kaffe. trots att
jag hade kaffepulver i filtret. förklaring?
sen att jag vart så senil att jag glömt att dricka är en annan sak!

bäst att ta en liten tupplur på em.


din kommentar
från: Helena

Grattis till g:t! I told you so.... =)

2006-04-12 @ 12:32:55

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback