inlines.

tre dagar utan godis. det är mer än jag trodde det. å egentligen ingenting.
igår var vi ut och provade inlines. kändes som vanligt. a hade aldrig provat.
han var rätt så söt. det gick bra förutom en liten vurpa. skulle titta hur det gick.
vilket kunde gått illa eftersom jag höll på att svimma. att jag aldrig kan titta
på såna där saker. onaturliga saker. så som inte kroppen ska vara. jag är störd.
nu kan man iaf få sopa bort grus så man kan åka överallt.
såg super size me igår. mkt bra. helt sjukt vilken mat de äter i skolorna i usa.
ikväll ska vi till helena å fira lite. blir trevligt å träffa mina kära vänner samlade.

ha en fantastisk dag i solen!

din kommentar
från: Helena

Petra gjorde ju upp en deal med mig för några år se'n (efter att hon sett hur det drällde med godispåsar överallt i min lgh) att jag skulle prova att hålla uppe med godis i 1v. De 3-4 första dagarna var värst, se'n vande kroppen sig av med det. Fast jag hade ju tänkt att jag skulle äta godis när Malin L fyllde år 2v senare. Kände inget behov av det då, men eftersom jag typ "lovat" mig själv att äta godis då så gjorde jag det ändå...

2006-04-26 @ 12:37:30

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback