kaffe.

idag har jag inte hunnit dricka kaffe. det är jobbigt för jag hatar att göra det själv.
å nu har andreas åkt och jobbat å väntar jag längre kommer väl huvudvärken.
nån som kommer över nu på en kopp?
vi har iaf hunnit besikta bilen idag. gick bra. vart till nyöppnade rusta för att
trängas med alla irriterande och irriterade människor. och vart och köpt utemöbler
äntligen. nu får solen titta fram så jag kan sitta ute jämt! å en grill också.
sommar. sol. grill. vänner. å kanske lite öl. kan de bli bättre?!

har jobbat närmare 30 h den här tre dagarna. gå omring och tänka hela dagar är jag inte
van med så hjälp va slut jag har varit. hur ska det gå i sommar!!!
borde plugga nu men ska träffa helena om ett tag. dock regnar det ute så jag vet inte
hur det blir med promenad å sånt. men de blir bra. sen ska jag hem och plugga.
bör skicka mail till kursansvarige å reda ut problemen jag har med handledaren.

i morgon blir det ub och yellow mike. längesen. ska bli skoj det. å mat på klaras
innan det också!! nåt att längta till....


ensamkaffedags.


din kommentar
från: Helena

Härligt att du ska med! =)

2006-04-27 @ 15:31:23
från: andreas

asså jag säger grilla for life!! jävla pepp!! s tyr upp grillen och jag är där. you know it!! filth går oxå bra och det kan fan regna oxå =) tror vi ska prova första grillningen på söndag, fårse om det är crapväder som vanligt =/

jag dricker oxå kaffe ^^


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback