långhelg.

nu är påsken snart över. känns som det har varit en jättelång helg.
har varit mycket träffa släkt. men det har bara vart trevligt. till åmot i fredags.
s&s i lördags. satt ute i solen i typ fem timmar. förutom vid en matpaus.
hur härligt som helst. var kvar där till åtta fick åka med m&e hem.
l&b kom vid nio. spelade både pingis och pictionary. skoj!!
igår var det mest slödag. spelade lite wow och försökte plugga.
var på apollo och åt med mor & far på kvällen. gotti!
gick förbi l&b där det var lite folk och titta på tv. hade precis missat
friterad banan och glass. men det kanske var lika bra. har ju ätit rätt
mycket under helgen ändå! har iaf lyckats åkt till högbo två gånger
och stavgått. efter dagens promenad var vi även och tvättade bilen och städade
ur den. trodde absolut att jag skulle dö i biltvätten. alldeles för läskigt för mig.
fast ajg överlevde...å de var ju ganska spännande.
nu ska jag börja vara nervös för nästa läskighet. en ensamnatt.
har inte haft problem förut. men nu är jag ju van att inte sova ensam....uh....

din kommentar
från: andreas

men visst hra det varit najs med långhelg!! och du spelar wow..har du kommit fram till vad du spelar nu då =)

från: Helena

Åååååh! Nämn inte biltvätt! MÅSTE tvätta min superskitiga bil jag oxå. Från början kunde man ju skylla på att det var för kallt, men nu funkar inte det längre. Är det ok att säga att det är för dammigt på vägarna, så det inte är nå'n idé, eftersom den skulle bli lika skitig igen..?

2006-04-18 @ 13:57:07

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback