påsk.

den här veckans roligaste är blom. helt klart. han liksom alla andra
ville uppleva en dag utan att n ringer trehundrasjuttionelva gånger.
så han tog loss n's telefonlur och tog den med sig hem.

e igår. läskig människa till handledare. vet inte vad jag ska ta mig till.
han betedde sig nästan illa. och ville han skrämmas så lyckades han fantastiskt.
hämta ut tentan. 16 poäng var g. tyckte inte man skulle överprestera så jag hade
skramlat ihop 16 p.

på napoleon med anso å daniel sen. har inte skrattat så mkt på länge.....
så kul att va med dem. lite avis på att det ska till barcelona idag då förstås.

nä nu ska jag skynda mig. ska hämta upp mormor och åka till mamsen.
har köpt ett litet påskägg till henne.

kartaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......................


din kommentar
från: Helena

Vad hade hänt med den där handledaren..?

2006-04-13 @ 16:25:50
från: Danne

Lägger en kommentar nu så du vet att jag läser :)

2006-04-16 @ 09:17:14

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback