wedins.

lisa tipsade mig om att jobba extra på wedins accent i lördags.
så jag tog mod till mig och åkte dit på måndagen för att prata med butikschefen.
jag blir ju så nervös för sånt. lämnade namn och nummer och så.
och idag ringde det!
så från och med måndag ska jag börja jobba extra där!
jag är ganska så trissad för det nu...ska bli så roligt att få jobba i butik igen.
och i gävle har jag aldrig jobbat!
nu är det bara att vänta och se om man dessutom får lisa som chef.....

kommer förmodligen missa en massa yoga och dans vilket är synd.
för som extrapersonal brukar man ju få ta kvällstiderna. men men.....

har väntat och väntat på kort jag framkallat och en grej från tradera.
men det har inte dykt upp i veckan vilket var konstigt...men under en påse
på köksbordet hittade jag en hel hög med post inkl det jag väntat på....
typiskt karlar.......
man måste komma ihåg allt och fråga tusen gånger om saker.
det måste ju fattas ett gäng grejer innanför pannbenet på dem.
å så blev de utrustade med lite andra saker i stället...gnäll- & tycka-synd-om-gener.
det kom anna och jag fram till igår iaf när hon var här och hälsade på!!

nu ska jag tvätta. idag har jag massor med energi!
i morgon är det inventering i gysinge. å sån tur som jag har så skulle
jag får hjälpa till med sånt på wedins också.....SUCK!!!

din kommentar
från: Sandra

Grattis till jobbet!

från: Helena

GRATTIS till jobbet!! =)
Å att du inte tittade under den där påsen på köksbordet... ;-)

2006-08-30 @ 13:46:14
från: Anna

Nämen fick du jobbet, gud va skoj!!! GRATTIS i massor! Skönt att ha nåt att göra å hoppas du får jobba lagomt mkt iaf så det blir lite pengar =). Det lönar sig att gå och "visa upp sig" på arbetsplatser, du fick ju jobbet med detsamma!

Ja de där grabbgenerna är det bara att skratta åt, det är konstigt hur de är funtade! Men vi tjejer är ju å andra sidan funtade på vårt vis vi oxå *ler*. Kram!

2006-08-30 @ 19:38:32
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback