yoga.

nu har jag vart på yoga. har velat prova på det ett tag nu.
nämnde det för helena förra veckan. så var det bara att passa på
när det började så lägligt och man fick nån att gå med.
känner mig rätt trött nu. eller kanske bara avslappnad.
så skönt för axlar och nacke som alltid värker och knakar å har sig.
kommer nog bli bra det.

annars fortsätter väl arbetslösheten. eller man kanske måste säga
arbetssökandet. skönt men ändå stressande. men har man jobbat
och pluggat sen man slutade gymnasiet så måste man faktiskti
nte känna jättepress på sig.
men jag gör det ändå.

hinner med att göra lite saker iaf. träffa folk jag inte hunnit med
i sommar. synd dock att jag inte var ledig mer då.
lina och jag drack lite..eh....ja..vin i onsdags och hamnade på underbar.
faktiskt skitroligt! å en hel del folk.
var till valbo med mor & anita och tittade lite på torsdan
och på stan med lina. katja och emilio på fredan.
jobbade i lördags och fick tacos och och på kvällen. mums.
tittade på bang bang orangutang. se aldrig den. inte ens om ni
är så uttråkade som ni aldrig vart förr!!!!

din kommentar
från: Helena

Tittade på vaddå..? ;-) Punkt? Ql att du var med igår! Behöver lite mer träningskompisar! =)

2006-08-22 @ 13:53:21
från: anki.

det krånglade massor igår när jag höll på åsså försvann det visst =)

2006-08-22 @ 15:14:30

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback