bara ett fån.

var till gävle igår. ganska omotiverad att gå på spelning.
har inte hört särskilt mycket och jag kände mig bara trött efter jobbet.
emmy och magnus hämtade upp mig och vi träffade på fia utanför skottes.
fick sittplats som tur var. förband var
the scrags. å ja. jag läste om dem i tidningen förr.
tyckte det var lite konstigt att de var förband. de är väl inte så etablerade. 
men det var inte så konstigt. de var faktiskt rätt bra!
sen var det dags för anders wendin. ja. vad ska man kalla honom.
moneybrother eller pengabrorsan. åsså hans band på 5 pers.
riktigt bra var det. jäkla fart å jag är glad att jag fick höra reconsider me.
det är ju den låten som är speciell. jag tycker nog att engelskan är hans
grej. ulf lundell har vi hört förr å det räcker att han gör sitt. men det kanske
funkar om man lyssnar mer på det.
hur som helst ger jag dem toppbetyg. var en bra kväll!


din kommentar
från: Helena

Ql att komma ut lite. Å det är ju alltid så att det blir bäst när man inte riktigt känner för det. Ullis frågade om quiz på onsdag. Jag funderar på att haka på. Följa med?

2006-12-15 @ 12:16:38
från: Sandra

Tur att det finns på svt.se då! =)


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback