gilla läget.

38 graders feber + frossa.
huvudvärk å täppt i nosen.
ont i halsen och lock för öronen.

ja. vad finns att gilla med det läget?
att jag kommit hem från jobbet.
ligger på soffan under täcket med levande ljus
och äter lite chips. ja för sjutton. de duger.

i morgon skulle jag egentligen på gratisbehandling
med virre. typ ansiktsbehandling hos en som håller på
lär sig. har bytt tider på jobbet för detta och sett fram
emot det eftersom andreas iaf ska ut å härja. så det
skulle ju inte blivit någon myskväll. men nu har stackars
virre fått vinterkräksjuka. så inte vet jag vad jag ska
hitt på i morrn kväll.
å som om att hon inte kräkits nog nu. tur att vår
bebis är snällare än deras. nä det är lite orättvist
för henne....

din kommentar
från: Sandra

Stackare!! Men what - ska de ha bäbis å??

från: anki.

jej...10 dagar efter oss är det beräknat än så länge...konstigt så de kan bli! hon som inte skulle ha förrän huset var klart, å inte jag förrän jag fåt jobb.

2006-12-08 @ 09:56:31
från: Sandra

Men vad roligt! Då blir ni ju värsta bäbisgänget, om Lina får som hon vill å! :)

2006-12-08 @ 10:09:54
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: Helena

Usch, så tråkigt att vara sjuk! Men det där med ansiktsbehandling lät ju hur bra som helst! För jag antar väl att ni får en ny chans..? *hoppas* Krya på dig & ha en bra helg!

2006-12-08 @ 13:58:53

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback