helt enkelt.

veckan hittills har erbjudit
lunch med per. trevligt att träffas. tråkigt att det inte sker så ofta.
lunch med emmy och sen en påhälsning hos katja och emilio.
tyckte han kunde ta och lära sig säga anki men det gick då inte.
på kvällen var det helt enkelt med jobbet som gällde. jag som
aldrig vart där. har alltid blivit nåt annat när jag vart på väg.
självklart provade jag kycklingen som alla tjatar om.
och inte blev jag besviken alls. var en trevlig kväll med allihopa.
trots att anna och jag satt å hostade på en kant. blev 10 ggr värre
när man ätit glass också. men vem kan motstå en marängsviss!
åsså hem och titta på ugly betty sen som var inspelat!

idag kom en tant fram och klappade mig på magen.
"när är det dags här då?"
"inte förrän i juni"
"oj, det var långt kvar".
ja men tack. jag hade ju liksom fett innan. bara att det är hårt under
nu och det står rätt ut när jag ätit.
har tänkt att det kan ju va mysigt med folk som undrar å bryr sig.
men det ska nog helst va folk jag känner. inte främmande tanter som ska tafsa.

din kommentar
från: Helena

Vart ligger Helt enkelt? Vad är det för kyckling..?

2006-12-15 @ 12:14:14
från: Anna

Haha, nyfikna tanter som inte kan hålla händerna i styr =)


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback