lediga helgen.

blev iaf fri från febern till helgen. men mer var det nog inte.
känner mig fortfarande hängig. å hostar å har mig.
tillbringade fredagkvällen hemma i soffan å hade rätt tråkigt.
men var inte så pigg. andreas kom hem närmare halv 4 han.
dock inte så dödligt full som han kan vara. fick höra om kvällen.
och skrattade gott åt hans trasiga armbågar. har väl hört talas
om barhäng. men kan man verkligen nöta ut armbågarna på detta.
jaja. vet inte hur det gått till.
var till valbo en sväng på em. det var folk där. å ingen julklapps-
inspiration hade jag heller. satt å muttra med anso och daniel ett tag
på sibylla. handlade lite och åkte hem. soffa och tv på kvällen.
önskar jag vart piggare och betydligt rikare. hade vart skoj att gå
ut när man nu blev tillfrågad å så. från fler håll till och med.
idag tog vi med mormor till gysinge och hälsade på mor och far.
gick en sväng på julmarknad. sen hem och andreas gjorde sin
julskinka. å jag kan ju ge med mig. när den var varm och nygjord så där
var den väldigt god! såg klart
american dreamz som jag somnat till
två gånger tidigare. konstig film. sen har jag spelat rollercoaster tycoon.
måste skaffa mig nån ny besatthet så här när det är wow-torka.
fast jag har väl eg inte tid. nu är det bara två dagars ledighet innan julafon.

din kommentar
från: Helena

Vet du vad jag kom på..? Det var ju gratis på Prinsan efter tio! Du hade ju kunnat komma efter vi ätit om du inte ville ha mat, å mött upp oss vid Napoleon! Usch så trist det lät att inte vara ledig nå't! Men har du tid över nå'n dag ses jag gärna. Lite halvbusy denna vecka, men nå ledig ska jag väl vara.

2006-12-12 @ 13:02:13
från: Helena

Vet du vad jag kom på..? Det var ju gratis på Prinsan efter tio! Du hade ju kunnat komma efter vi ätit om du inte ville ha mat, å mött upp oss vid Napoleon! Usch så trist det lät att inte vara ledig nå't! Men har du tid över nå'n dag ses jag gärna. Lite halvbusy denna vecka, men nå ledig ska jag väl vara.

2006-12-12 @ 13:03:39
från: Helena

Vet du vad jag kom på..? Det var ju gratis på Prinsan efter tio! Du hade ju kunnat komma efter vi ätit om du inte ville ha mat, å mött upp oss vid Napoleon! Usch så trist det lät att inte vara ledig nå't! Men har du tid över nå'n dag ses jag gärna. Lite halvbusy denna vecka, men nå ledig ska jag väl vara.

2006-12-12 @ 13:04:51
från: Helena

Vet du vad jag kom på..? Det var ju gratis på Prinsan före tio! Du hade ju kunnat komma efter vi ätit om du inte ville ha mat, å mött upp oss vid Napoleon! Usch så trist det lät att inte vara ledig nå't! Men har du tid över nå'n dag ses jag gärna. Lite halvbusy denna vecka, men nå ledig ska jag väl vara.

2006-12-12 @ 13:05:44
från: Helena

Det gick tydligen att skicka det där som "inte gick att skicka" ;-)

2006-12-16 @ 11:40:46

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback