min jul.

så var julen över. allt man rusar runt å stressar för går över så fort.
men det var det värt. slutade jobbet 17 i lördags. andreas hämtade
mig. åkte hem och bytte om. sen hämtade vi upp mormor och åkte till
mor och far. bobergs kom också dit för julfirande. hade en jättemysig
kväll med min familj och vi kom inte hem förrän efter 1. till och med
mormor höll sig vaken.
andreas och jag skulle ta det lugnt på julafton eftersom vi inte skulle
bort förrän 15. tittade på alla program de visar varje år och bytte julklappar
och hade det mysigt. ringde före 12 och skulle höra för säkerhets skull att
när vi skulle komma och då var det visst kl 13. de hade visst glömt att
meddela oss. men vi hann. 13 pers var vi som åt julmat. tittade på kalle
och fick lite paket. var en rolig julafton.
en dags till ledigt var lyx. låg i soffan i princip hela dagen. inte på topphumör.
men det var en bra dag ändå. var till lina och björn en sväng på kvällen
och träffade de och david. men det blev kväller tidigt eftersom jag skulle
upp 7 på annandagen.
två dagar nu har varit rätt hysteriska. har bestått av jobb. å bara ett jäkla springande där.
och dumma dumma dumma kunder som inte fattar nåt. man kan väl ändå använda
hjärnan fast det är rea. var en sväng på stan på lunchen igår men tröttnade rätt
snabbt på alla idioter som tokträngs.
efter jobbet på annandagen kom karin förbi här en sväng. jätteroligt att hinna ses
så där nån gång ibland. å hon som har fullt upp med sitt ex-jobb.


idag skulle jag med virre på den där ansiktsbehandlingsgrejen. ett andra försök eftersom
det blev inställt förra gången. men nä. det blev lika nu också. blir nog en lunch på
stan eller så...


undrar om det här kommer bli världens längsta dag + natt......


din kommentar

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback