the holiday.

för att inte stressa upp mig alldeles för mycket tog jag ledigt i dag.
kan ju verka lite lat gjort när de andra jobbar så mkt mer.
men det är behövligt känner jag. kroppen är alldeles slut av att
stå och gå 8 timmar om dagen.
ska försöka köpa lite julklappar idag för de stämplingspengar jag får.
i morgon kan det bli lite tight om tid. dessutom skulle jag vilja ha
nåt nytt att ha på mig. börjar bli trött på att gå å slita å dra i kläderna som
inte alls sitter särskilt bekvämt.

vecka 17 nu. går så fort. har gått runt med en liten i magen i 4 månader och knappt kopplat det än.
en vecka kvar bara sen får vi se hur allt står till med den lille i magen.
läste mig till nu att ökad svettning och täppthet i näsan är vanligt. och täppt är jag redan så.
najs. nässpray är min allra bästa vän nu mer. går ingen stans utan den.
ett toppenberoende. men jag vägrar sluta nu!

igår kom andreas och hämta mig och vi var på bio och såg
the holiday. kanske märks
att han inte fick välja film. tyckte den var jättebra (förutom att jag inte alls gillar jack black)!!
pank som man är var vi och tog ut de sista pengarna vi hade på våra kort.
man får ju lite mer om man har under en hundring. så vi hade råd med lyxmiddag på
mcd och godis på bion!


din kommentar
från: Sandra

Shit 4 mån, vad tiden går fort!! Snart halvvägs, iiih så spännande ju!!


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback