kasta.

det blev en bra ledig dag. var å kollade lite böcker. köpte två.
sen var jag och solade. skönt var de. å så gick jag hem till
mamma.
lekte med ninja å fikade. fick för mig att gå igenom lite skit
i källaren. gjorde mig av med åtminstone 5 par skor, en kasse
okej & frida-tidningar. ett gäng väskor. och en del mer. så mycket
har jag inte kastat samtidigt någonsin. hihi. tog med hem lite.
ska fortsätta sen så de får plats med egna saker i den där källaren.
mina tar nog upp en 2/3. andreas kom. vi köpte mat och åt och såg
curling. å de tog ju sin lilla stund så pappa hann också komma hem!!
idag väntar en shoppingrunda med min bästa shoppingpartner anna.
men först en del os!

din kommentar
från: Sandra

what vem är ninja?? vad köptes för böcker? lär ner idag jag å när jag ä n t l i g e n fått pengar! wiie

2006-02-24 @ 09:42:13

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback