stan.

blev en tur med lina på stan idag. enda jag gjorde va att låna en
bok på bibblan. hon hittade present till emilio.
är lite smått avis på kuba-resan som närma sig för l&b. låter
inte helt fel.
själv ska jag hoppas på åtminstone en sista
minuten i sommar för jag börja längta nu, till sol & sånt där.
har sökt göranssonska idag. kanske man kan spara de pengarna.
kusin åkte till sydafrika igår för att plugga fram till sommarn..

din kommentar
från: Sandra A

Jasså det är här du håller hus.. Men kan man se på nåt smart sätt att du uppdaterat eller måste man gå in på sidan stup i kvarten? Örebro töar bort, tjock i halsen och ont i läppen, har väl bitit mig på fyllan eller nåt, sitter med plåster på läppen. Haha, rätt normalt... Menmen, ha det!

2006-02-03 @ 11:24:11

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback