talapp.

borde kanske läst samma som du sandra! hade jag kunnat
lärt mig mer om det där bra ordet. haha.

idag har jag vart med virre till ikea, öb och willys.
pengar pengar pengar. vill ha vill ha vill ha. rumsbord iaf.
sen tänkte jag tipsa om att man inte bör sätta på
sig en nytvättad vit t-shirt innan man bakar. men det
vet väl de flesta som har en hjärna. eller egentligen
är det bara lathet i mitt fall. alla klagar på nicklas lathet.
men jag är inte så dålig jag heller. förresten använde jag
talappar när jag bakade idag. tog lite tid att förstå vad det betydde
när n sa det men fick förklaring sen av k att det var grytlappar.
kopplade inte ritkigt ihop såna med n. kanske därför jag inte förstod.

hur som helst så hoppas jag att alla får en underbar
alla hjärtans dag. eller egentligen är det ingen speciell dag.
önskar att alla har underbara dagar jämt!
puss & kram

din kommentar

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback