välja.

åh helena eftersom du tjatade så många gånger. haha.
så innebär ambivalent att man inte kan välja eller bestämma sig typ.
vilket jag aldrig kan. spelar ingen roll vad det gäller.
hoppas bandyn var lika trivsam som du hade förväntningar på!!

din kommentar
från: Sandra

Haha ambivalent har vi tjatat om i 25 poäng nu tror jag, rätt bra ord. :)

2006-02-13 @ 09:19:18
från: Helena

Det lönar sig att skicka massor av inlägg med andra ord! ;-) Tack för svaret, nu slipper jag fundera! =)
Njä, bandyn var väl sådär... Fast bandyfolket verkade oxå tycka att det var en dålig match så... Men nu har jag ju provat på det & kan göra ett nytt försök om 8-9år igen ;-) Var väl så längesen jag var sist...

2006-02-13 @ 12:25:20

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback