om.

om livet bara kunde låta mig vara ifred ett tag då...
om jag kunde få slippa huvudvärk en dag...
om jag kunde få befrias från tankar...
om jagkunde få befrias från känslor...
bara en liten stund...bara för att få slappna av...

din kommentar
från: Helena

Känslor är bra att ha. De bevisar att man lever. Även om man kanske inte gillar alla känslor... Men tänk om man inte kände nå'nting. Varken bra eller dåliga känslor. Visst skulle det vara tråkigt..? Å pratar man om det som inte känns bra så känns det genast bättre. Man lyfter på den där ventilen & det pyser ut lite i taget & tillslut finns det ingenting kvar. Eller möjligen något litet som ligger kvar & skvalpar på botten, men för lite för att det ska vara något att bry sig om.
Mot huvudvärk rekommenderar jag massage, varma bad, socker & Ipren400 (eller vad nu det där superpillret hette...)

2006-01-30 @ 14:29:34

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback