hedåsen.

igår var det huvudvärksdags. jag har väntat länge på det. orkade inte med på nåt kalas.
sov en timme i stället. sen blev jag lite piggare. a och jag åkte upp på hundutställning.
träffade på pernilla från klassen. å tittade på vovvar. vill ha en. fast ne. de får nog vara.
men det var kul att vara där igen. så mkt som man var på utställningar förr.
segade å åt jordgubbar. grädde och glass. somrigt gott å fullt med c-vitaminer!
sen spelade vi wow till halv 4!

idag var det dags för träff med karin. skulle åkt upp till högbo å fikat eller så. men jag
omstyrde med tanke på alla hundar. så det blev hedåsen. skoj att ses igen. hörs aldrig.
ses inte ofta. men när det blir av har vi allt i världen att prata om. så lättsamt och roligt.
andreas och jackalin kom dit så jag stannade kvar när karin skulle hemåt. var i och badade
två gånger. alldeles för kallt. helena dök upp sen. å nicklas och kotto. helt slut efter 5 timmar
i solen. så det var lagomt att åka när sandra kom. lite synd förstås.

sen har det vart mat å wow å nu är jag sovsingel ännu en vecka.


din kommentar
från: Anna

Hej! Härligt med en dag på stranden, själv har jag inte besökt den alls ännu...=( Ja det var himlans trist att den utbildningen lagts ner, det är ju det jag vill men orkar inte med nån högskola å ta nå lån har jag inte heller råd med... Men på nåt vis så kanske man lyckas att få jobb på nå sånt ställe. Eller så får man leta sig vidare efter annat =)

2006-07-16 @ 23:01:26

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback