ledig.

idag blev det en ledig dag. ska jobba lördag i stället. ska bli roligt.
lite annat folk på helgerna och lite annat att göra. förmodligen lika mycket dock.
men det är bara bra. då går dagarna fort.
hann göra massa bra saker idag. färga hår och ögonbryn. nu när jag fått de slitna
topparna bortklippta (ja inte på ögonbrynen förstås).
hann plocka lite med tvätt och städning. spela. ringa till virre och höra
hur det går med hus och liv. sen blev det också lunch på napoleon med helena.
så god pasta med....fläsk?ox? ähh...vet aldrig vilket kött som är vad. gott iaf. och är
man där med henne får man till och med maten billigare. snacka om stammis.haha

läste bok och kastade lite pil med andreas när han vaknat. sen åkte vi och handlade
åt pappa. åsså in till gävle och hämta mamma och anita från tåget. de har vart på
semester i norrköping. går tydligen bra att shoppa där för de hade då bra mkt mer
grejer med sig hem än i måndags när jag skjutsade dem. lite avis att de vart på
kolmården (tog mig ett tag att komma fram till den stavningen så kom inte å säg att det är fel).

nu har mitt huvud fullt upp med att packa resväska. en vecka innan. om man ändå

kunde få stopp på den. nu är jag ensammen igen. är visserligen ganska skönt att
ha den lilla sängen för sig själv. men jag saknar ändå min älskling när jag ska somna.
ska ta å dricka lite te och spela lite innan läggdags!

din kommentar
från: Sandra

Du får ta och skriva en packlista! Brukar jag göra, tror alltid jag ska glömma nåt viktigt annars så skriver upp eftersom :)

från: Helena

Visst är det bra med kompispris! ;-) Pasta med fläskfilé saute hette det visst. Men vi visste ju inte vad den där saute:n betydde...
Mitt tips inför resan är att packa mindre än vad du tänkt. Det är ju så tråkigt att packa upp! Å byter man inte kläder 3ggr om da'n hemma så lär du ju inte göra det där borta heller. Tro mig. Man hittar sin favoritklänning & har den till stranden varje dag. trots att man packat ner kjolar & shorts & ännu en klänning oxå... I mitt fall är "favoritklänningen" en sarong. Å i slutet av veckan känner man sig så hemma att man skiter i att ens ha ett linne till.

2006-07-21 @ 21:52:17
från: Danne

Sitter i den nya nu :D Fy fan va drygt de är o flytta men nu ska de rustas,måla om köksluckor o måla om tv rummet..tror cityfesten är den 9 aug eller nått sånt

2006-07-24 @ 18:12:23

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback