post.

ahh....äntligen helg. efter en 44 h arbetsvecka är jag rätt slut.
ovana.
skulle väl vara dags för ett premiärdopp nu.
sist av alla.
i tisdags vart det klarasmat med helena & lina. och igår kinamat med
andreas. anso och daniel.
nu är pengarna slut upptäckte vi idag. tur att man inte är så hungrig i det här vädret.
har läst ut ännu en bok och fått lite nya tidningar.
fick även ett brev igår. längesedan jag såg något sånt. var jila som
vart lika knäpp som vanligt och skickat mig lite moneybrotherautografer.
å idag låg ett vykort och väntade på mig från sandra i sandviken.haha

annars händer väl inte så mkt. mkt död. försvinnande. och tio gånger värre
än allt annat. mirc-låten.

din kommentar
från: anki.

å btw andreas så får man runt den 30:de komma till tunisien och äta ikapp om man vill....

2006-07-07 @ 22:30:39
från: Sandra

Närå, sist lär du ju inte vara... antar att bada till knäna i Nice inte gills så... kanske dax här å!

från: anki.

men Sandra! du bor ju praktiskt taget i storsjön ju!!! då äre dax nu!!!

2006-07-07 @ 23:47:18
från: Helena

Visst är det otroligt roligt med handskriven post! Fick mig ett vykort jag oxå =) Hoppas på att du tänker på oss vykortsälskare se'n när du drar iväg! ;-)

2006-07-10 @ 15:34:22
från: andreas

tunn is igen? MEEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!! tråkmånsar!! happ....blir jag och katterna då....LIVET!!!

2006-07-11 @ 01:45:38
blogg eller hemsida: http://willhaven.blogg.se
från: anki.

vykort har jag bestämt mig för att eventullet hoppa över denna gång. men man vet ju aldrig! hur länge stannas det hemma då ante, inte nån dag bara?!

2006-07-14 @ 21:42:24

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback