kubb.

nu är de slutköret på pluggandet. på onsdag ska jag opponera å greja.
fattar inte hur det kommer att funka. om man kan bli underkänd eller om det bara finns
att komplettera. om jag får komplettera men blir godkänd ska jag nog gråta glädjetårar
hela dagen. det kommer. när det nu kommer bli en sjuk upplevelse att ha lyckats!

jag hinner vara med på linas student på fredagen också. det är toppen!
sen på lördagen beger vi oss. jag. andreas och mamma ner till e-tuna för avslutning
i kyrkan. konstigt. de människorna kommer man ju liksom aldrig stöta på igen.
inte på samma sätt som andra man gått i skolan med. lite tomt men ändå så skönt
att slippa staden och skolan. på kvällen är vi här och firar examen och kollar på sverigematch.
kanske spelar kubb. kanske grillar. eller vad man vill. och självklart vem som vill. bara att dyka förbi.
hålla tummarna på finväder.

igår tog jag mig äntligen mod till att gå till doktorn. var längesen sist å de är ju ändå aldrig
nå fel på en. men ja jag fick penicillin & cocillana så nu ska jag väl slippa hostan.
fotboll. sallad. vin och vänner på kvällen. å cutter.
idag har vi cyklat till örta andreas och jag. hälsa på s&s. anso & daniel var också där. åt pizza och
spelade kubb. säkert 4-5 ggr å jag var den enda som inte fick vinna en enda gång. undrar om jag
är kass och ger otur.

din kommentar
från: Helena

Och du LYCKADES ju faktiskt! =) *stolt* Det där med kubben betyder väl att du spar dina vinster till på lördag. & då ska det bli 24grader tror jag det var. 27 på söndag. Inte dumt alls! =)

2006-06-08 @ 06:47:09

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback