pil.

igår spöade jag andreas på minigolf med 13 slag.
hur bra är inte jag?!!
förlorade dock på pil idag mot han och nicklas.

annars har det vart jobb hela veckan. vaccinationsspruta i tisdags.
jag svimmade inte. wihoo. var in till gävle och hälsade på lisa
som det var alldeles för länge sedan jag träffade. mat & prat.
sen ett nytt vardagsrumsbord. äntligen.

snart blir det marknad med andreas. anso och daniel. kan bara bli kul.
å massa kryddor. resten av helgen är ganska oplanerad vilket är skönt.
kom mig till och med för att dammsuga idag. och snart har jag läst ut
en bok till. en i veckan är lagom!

din kommentar
från: Helena

Ja, hur bra är inte du! ;-) Alltid ql att spöa killar i diverse sporter! =)

2006-07-03 @ 17:41:57

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback