tack.

vill bara tacka alla som grattat mig till examen.
jag har så snälla människor runt mig. tycker om er allihopa.
lördagen började stressigt. fast det var nog bara jag som överdrev.
andreas och jag åkte till hedesunda och hämtade mamma.
åkte till eskilstuna. avslutning i kyrkan som gick på 40 min. lagom.
sen var det hej då kramar till höger och vänster. konstigt.
var och åt på bredbar och sen åkte vi hemåt igen.

hälsade på mina kissar när vi kom hem. de fick övernatta hos mor och far.
från kl 15 var det folk här. de tittade på fotboll.
jag öppnade presenter från mam & pap. mormor. och bobergs.
fina prydnadssaker och en ring. å blommor. emmy. magnus. meja och alicia kom förbi
en sväng! samidigt var det grilldags och sverigematch. och fest. och kubb.
vet inte hur många vi var här tillslut men sammanlagt var det nog över 20.
skapligt för vår lilla lägenhet! å lägger man till myggen så...
blev ganska tidigt i säng för vissa. ungefär samtidigt som andra gick på krogen.
hur som helst så var det en superrolig kväll som jag vill tacka alla för.
hade inte vart lika rolig om ni inte vart här.
jag ville inte ha presenter. egentligen var det en vägran. jag har ju gjort det
frivilligt. då ska man inte ha nå. ingen lyssnade. fick jättefina smycken från pilgrim
& snö of sweden. presentkort och pengar och en bok. perfekt för sommaren.
önskar jag kunde beskriva hur go ni är allihop!!!

puss & kram

din kommentar
från: Helena

Tack själv! =) Det var ju himla lyckat med vädret så vi kunde vara ute. Ni fick ju lixom två vardagsrum med tv & allt! ;-) Värre om examen varit mitt i smällkalla vintern! Eller för nå'n vecka se'n... ;-)

2006-06-13 @ 14:53:28

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback