30.

igår var vi på en liten skidtur igen. gick fint förutom skavsår.
sen var det hem och göra i ordning sig. gick till lina & björn och hämtade
upp dem. gav b födelsedagspresent i efterskott. gick till nicklas där
de andra väntade. alle, jackalin, kotto & sump. och fortsatte sen
till berg för att fira hans 30-årsdag. fick supergod mat. sen bestod
kvällen mest åt att titta på gamla musikvideos. att sånt kan vara
så facinerande. lina letade till och med på en s.p.o.c.k -video.
om det var nostalgi då. åh. så man ryser och badar bland alla minnen
från högstadiet. ja de var väl det. mest sång och lite prat. eller
mest lyssnande för min del. gick hem vid tolv nån gång. skulle se
melodifestivalen som var inspelad...fast jag sov mest. men vad gör
det. gillar ändå inte carola.
idag har jag mest pluggat och sett lite tv. vart på en promenad och
ätit mina efterlängtade ostkrokar.

din kommentar
från: Sandra

Du har du fått Göranssonska? Brukar det inte komma nu i dagarna, 1 mån efter ansökan?

2006-03-14 @ 08:51:08
från: Sandra den väntande

Nämen nu var det längesen det kom nåt nytt på den här gamla bloggen du! Hörru! :P

2006-03-23 @ 08:39:50

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback