blä.

hahaha. det där gick inge bra alls det. typiskt. lagomt omotiverad
till att fortsätta med nån skola nu. bara att boka in 13 juni för omtenta!
För jag tvivlar på att lärare är snälla när det gäller kurser på c-nivå.

Känner mig konstig idag, som om att jag är mitt i allting och mitt i ingenting.

dagens enda positiva sak var 4000 från göranssonska. tack tack.

din kommentar
från: Sandra

Sådäääärja - lite inlägg!!! Wihoo! Slapp man plugga nån minut. :) Gick tentan inte bra? Skönt med Göranssonska iaf, även om inte så mkt blev kvar här... Här händer inte mkt iaf, Ellinor är borta tills imån och typ alla utbytesstudenter är i Russia. Boooring! Men man skulle väl kanske utnyttja tiden med lite plugg då... Metod och forskningsmetodik. Gäsp. Ha det!

2006-03-30 @ 16:31:19
från: Helena

De där 4000 kunde ju vara lite plåster på såren iaf... ;-) Men du KANSKE klarade dig! =)

2006-03-31 @ 17:02:42

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback