tåg.

igår hade jag fin träningsvärk..eller ja den håller i sig.
helena (eller vem som helst):  man får väldigt gärna följa
med å åka skidor med oss. dock får man åka i egen takt.
själv håller jag snigelfart.
borlänge - peace & love. festival.
lina & jag var ner på stan igår. träffade på helena. såg mormor så jag
sprang å pratade med henne. då kom katja & emilio och gick.
lina & jag följde med dem till gimlins och titta på när de tog foton.
det var väldigt roligt! köpte mat med hit och var här på em.

idag har jag åkt tåg. en bra sysselsättning om man inte tycker man
har annat för sig. skulle kanske valt en annan sträcka. till sthlm åker
jag ju varje vecka annars. tåget var 35 min försenat så jag hann inte
på tåget till e-tuna. ett senare tåg skulle resultera i att jag fick ta del
av kanske en timme av föreläsningen. så jag valde att åka hem igen.
blir ju inga kostnader. men nåt annat hade jag kunnat pyssla med i
fyra timmar. dessutom hade jag en kille bredvid mig på vägen hem som
la sig i när jag löste korsord. fel hade han hela tiden å. var nöjd när
han somna. tills han började storsnarka. suck.
har vart med mamma och hämtat ninja hos veterinären. stackarn var
alldeles groggy. nästa vecka är det gizmos tur.

din kommentar
från: Helena

Jag tror ju lixom att jag inte har några skidor längre... Det är det som är problemet... Men snigelfart skulle passa mig utmärkt annars! =)
Men kanske Peace&Love då.

2006-03-10 @ 13:08:49

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback