utgång.

nu var det väldigt längesen jag skrev här ja....
men det ska jag nu så jag slipper plugga. nyss hemkommen
från skolan. tenta på torsdag. har knappt börjat plugga. å jag
fattar inget. andreas jobbar em. känns konstigt. men jag har ju
tid för mig själv här att pyssla å så. förstår inte hur jag ska klara
nattveckorna bara!
i lördags var jag hem till katja. färgade hår på varandra å hon drack nåt
glas vin för första gången på drygt ett år tog taxi till stan och var på prinsan.
eller va de nu heter. för mig kommer det alltid heta så. så roligt som jag hade
har jag nog inte haft på vädligt länge på krogen. var så mycket folk man
kände igen. 80or som hade haft klassfest. längtar otroligt mycket till våran.
många man inte sett på länge och roligt att folk kommer ihåg en.
"nä men är det anki". haha. man kanske lämnade nåt spår iaf. å killen som
var blygast i världen kom fram och hälsade med en kram. å träffa danne igen var så roligt.
alldeles för längesen. åsså var virre, madde, helena, lisa å ja annat folk där.....kul iaf!!!!!
var inte lika roligt efteråt. men jag fick då ur mig väldigt mkt vad jag tycker om
honom. och vi var fler. fick väl höra jag å men det bryr jag mig inte i. man gör
inte illa mina vänner hur man vill. å man styr inte å ställer över folk på det där viset!
i går var jag på babysim med emilio och katja. det var väldigt skoj å mysigt.
david och bilbo var också där. söta små liv.
ja. dags att plugga då. blä!

din kommentar

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback