blupp.

oj. jag har då haft dålig inspiration att skriva här. har inte ens loggat in.
åsså hade jag fått ett inlägg till och med. skoj! roligt när man ser att nån läser!!
får dock be om ursäkt sandra att jag inte sett...å att du var hemma btw! gick
förbi ditt sommarjobbsställe idag. antar att de öppettiderna var för vintern eller
ska du bara jobba 10-13??

är för övrigt fullt koncentrerad eller totalt okoncentrerad på c-uppsatsen. hjälp.
jag har aldrig varit med om något så påfrestande. kanske kommer den vid fel
tidpunkt i mitt liv nu. så här jobbigt trodde jag inte det skulle vara. finns i tankarna
ständigt. nu är det en vecka kvar. från början var det tio veckor. men till skrivandet
endast åtta. sen snuvade de precis oss på en till. vore ju bra om man kunde få reda
på detta i tid. fick iaf reda på i tisdags att om jag inte får gå upp till opponering får man
göra det i augusti. vilken lättnad! jag som trott på januari snarare...

för övrigt har jag varit hängig. eller är. hostar som en tok. har sovit i sittande ställning
fler nätter. de få timmar jag sovit. just nu har jag underliga grejer på tungan....hum...

lekt med vänner har jag inte gjort på länge. träffat andreas har det inte blitt mycket av.
på tisdag ska jag iaf ut och äta med mor, faster och kusin. skoj!

altanen på baksidan är färdig. å jättefin. blir toppen å sitta där i sommar. å göra vad som
helst. sola. grilla. mysa. spela spel. prata. ja....å jag har planterat tomater. åsså ska
jag plantera lite till. riktigt roligt å ha nåt att pyssla med. katter å människor som jag för
övrigt umgås med är så krävande....

skriva skriva skriva då.....


din kommentar
från: Sandra

Hehe nä det där är vintertiderna, i maj/juni är det öppet 10-18 vard och 10-14 på lörd! :)

från: Anna

Va mysigt det lät det där med altanen =) Får komma förbi sen nån gång och checka in hur ni har det där sommartid! Tomater å grejer, inte illa! Kram!

2006-05-15 @ 18:31:26

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback