trött.

har nog aldrig varit så trött i hela mitt liv.
sov fyra timmar natten till igår. hämtade upp emmy halv 7 och åkte till e-tuna.
träffade handledaren. var och åt. å sen var det bara å köra hem igen.
hade man släppt ratten en sekund hade man nog blåst av vägen.
hälsade på i gysinge och åkte till gävle och släppte av henne.
sen däcka jag på soffan i två timmar.
helena kom förbi och hade ont. stackars. men zon gör nog susen!
satt uppe till 3 och såg walk the line. bra bra.
sen sov jag till halv 12 i morse. hallå. så länge har jag väl aldrig sovit.
försökte mig på att piggna till med kaffe och promenad. men nä.
så nu har jag pluggat ett gäng timmar i en dimma. blir man någonsin färdig?
fick lite pizza via altandörren av nån snygging iaf. mums.

i morron är det bara att ge sig av kl. 11 för att på kvällen gå på klassfest...
hem på lördag em. skriva skriva skriva. å sen kalas på söndag.
andas på måndag kanske?


din kommentar
från: Helena

Återigen, massor av tack för att du var så generös & gav mig Zon! Det gjorde susen. Men vänligheten hjälpte nog mest! (Se'n sitter de där elaka Eniro-trollen & gör reklam i din blogg! *grrr*)

2006-05-30 @ 13:49:47

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback