myskväll.

för att fortsätta på förra inlägget så drömde jag faktiskt om skor.
att man skulle göra dem till konservburkar och skriva pant på kundernas kvitton.
suck. vad får man saker ifrån.
har iaf gått ok med allt nytt. en miljard frågor och krävande kunder som
ska ha svar på allt. missade även bussen i torsdags kväll så jag var inte
hemma förrän kvart i 9. då var jag trött och less. nu är det iaf bara 5 dagar
kvar på 10-dagarsveckan.
har köpt ett 30-dagarskort å. blir att åka in åtminstone fem dagar i veckan
fram till jul så det var lika bra. ledig julafton & juldagen iaf!

stannade till på konsum innan jag gick hem och köpte smågodis.
jag ska ha myskväll med mig själv. godis. brämhults citronjuice
och boken (svart eko av michael connelly)!! min kära jobbar natt.
så jag antar väl att det blir dåligt med sömn för mig i natt.
fast jag är rätt slut av helgens jobbande fast det inte vart slitigt.
ja så har min halloweenhelg varit. tråkig. inga spökfester här inte.


din kommentar
från: Helena

Hmmm... Låter ju som mina drömmar... Så'nna som INTE finns med i drömtydningsboken ;-)

2006-11-06 @ 17:24:34

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback