dålig.

ibland är det lite segt med att skriva av sig.
lusten infinner sig inte riktigt ibland. å ibland funderar man om nån läser
när det är så ohyggligt tråkiga saker man skriver. haha.

ska snart åka iväg å sälja ett par väskor. eller nåt annat. 4 timmar får jag
vara ensam på jobet idag. det är fan inte roligt ska jag tala om.
så mkt roligare att jobba med någon. för jobbet i sig är det ju inget fel på.
men det bättre i det hela är att from 1 nov ska jag börja på skobutiken i stället.
vik på 20 h/vec. ja..det innebär väl lite fler timmar än så också.
där jobbar man i princip aldrig ensam och det är lite fler kunder.
blir nog skoj det! det tråkiga är förstås att jag inte fick många dagar med lisa.
har sökt ganska många jobb inom vad jag bör. och inte fått ett enda
svar. kunde man väl åtminstone kräva ett -tack för ansökan men platsen
är tillsatt för du är så jävla oduglig- eller så. men icke.
men jag gnäller inte för jag har ju faktiskt jobb som ger mig den sociala
biten vilken jag skulle bli tokig av att vara utan.

uppföljning på mormors sjukhusvistelse blev att hon fick komma hem.
sen åka akut in på sjukhuset igen för hon hade ont. de opererade om henne
och bytte ut pacemeakern (eller hur det nu stavas) och nu har hon fått kommit hem igen.
stackars stackars mormor hade ont å de sa att det skulle vara så. men det skulle det
ju inte alls!!!! var bra orolig ett tag där....men nu så nu känns allt lugnare. nu får hon inte
bära saker eller lyfta armarna över huvudet på en månad. eller hur...hon som är så envis
å klarar allt själv....

i morgon ska vi fira katja i efterskott. blir skoj att träffa flickorna samlat.
å sandra som är hemma!!!

din kommentar
från: Sandra

Sådärja, äntligen lite update!! Så roligt att läsa om vad som händer även om det är vardagssaker, känna sig lite med även fast jag är borta. :) fast imån blire live-update förstås! :D

från: Helena

Vaddå skobutiken..? Har de en väskbutik & en annan skobutik..? Jag trodde det var skor du sålde hela tiden. Men grattis till vik:et! =) Skönt att veta att du iaf har 20h/v ju! Du får hälsa mormor att hon ska krya på sig! En glass kanske hon får äta iaf. Lovade ju henne att bjuda på glass en gång i tiden ;-)

2006-10-13 @ 12:40:56
från: Anna

Ska du jobba på skobutiken nu, var ligger det nu...hhmmm?? Va skoj! Kram!

2006-10-13 @ 21:10:40
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: anki.

kan klargöra lite =)
wedins accent i flanör jag jobbar på nu är gamla handskmakarn. säljer väskor, smycken & handskar å sånt.
wedins ligger på drottninggatan vid apoteket. ganska nyöppnad. där är det skor + soritemtet på accent.

2006-10-14 @ 09:56:25
blogg eller hemsida: http://ankibjork.blogg.se
från: Anna

Jamen då vet jag ju vilken butik du menar =).Kul att jobba i en lite större butik med fler arbetskamrater och att ha lite mer att göra om dagarna kan jag tänka! Kram!

2006-10-14 @ 13:22:30
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback