exemplar.

ibland tycker jag det mesta känns rätt dött å segt.
nog för att det är helg. då blir man bortkopplad.
som att man inte riktigt duger. bara ibland. en stund.
men det är också helt förståeligt. jag satte mig där själv.
nu när det är finväder borde ju ändå topphumöret komma.
fast också vintern. den längtar jag inte särskilt mkt efter.
kanske turerna i skidspåret och det mysiga med snö. att sitta
inne och titta på den. men annars tycker jag det mest är krångel.
jag blir lat och stannar gärna hemma och pysslar med mitt.
ibland förbannar jag mig själv för att jag tycker det är så skönt
att vara ensam.

var i gävle och åt med anso & daniel igår kväll. kanske borde de
skaffa sig nån mer som jobbar där på los sombreros.
tog en aning lång tid med det mesta. men maten var iaf jättegod!
idag ska vi till åmot och fira andreas kusin. känner mig
egentligen rätt slö men det blir trevligt så!

på onsdag börjar jag på skobutiken. ska vara med på
personalmöte i morgon där. känns bra så man får träffa
alla innan man börjar. känns kanske lite onödigt att
åka in kl 19 på kvällen men men...

din kommentar
från: Helena

Tycker man att det är skönt att vara ensam så är det ju helt ok. Tycker man inte om det & ändå är ensam är det mindre ok.

2006-11-01 @ 12:56:42

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback