daim.

marabou mjölkchoklad & daim.
vilken underbar blandning.

vinna en karibien-kryssning för två värd 50 000
är nåt man kan vara avis på.
det har andreas pappa & fru gjort.
en chans på 100 000. sånt som inte händer.

vad ska man rösta på då?
det är ju på söndag. (fast jag vet nog)
och vad ska man köpa till pappa som fyller?
det är också på söndag.


din kommentar
från: Helena

En Karibienkryssning lät inte dumt alls! *vill oxå* Jag har bestämt mig för att rösta på Vänsterpartiet i kommunvalet, det gynnar förskolan & barnen bäst. I riksdagsvalet velar jag mellan V & Mp.
Jag köpte en fotvård till min pappa. Han hade fått det av mig förr, så nu tyckte han att jag kunde köpa det igen. Han har kanske världens äckligaste fötter! Annars är min pappa världens enklaste att köpa presenter till. Han blir tacksam för skraplotter, biltidningar, godis, strumpor & kalsonger. Världens mest simplaste önskelista. Å samma sak år efter år ;-)

2006-09-15 @ 13:51:36

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback