laga hål.

idag var det tandläkardags. 11 september och allt. laga hål.
blä.
tog mig dit och blev nervös i väntrummet. usch. idag var hon supertrevlig iaf
tandhygienisten. tyckte hon var lite virrig innan semestern.
beställde bedövning för säkerhets skull och hon gick och pratade
med han som skulle borra.
så kom hon tillbaka och sa att hon skulle göra mig glad.
han ville inte laga mitt hål!!! kunde inte ens fatta att det var sant.
så jag fick recept på munskölj. så nu ska jag kämpa för att mina 4 småhål
ska gå tillbaka och försvinna.
blev en bra dag. glad och 65 kr fattigare i stället för ömklig och pank.
kanske detta är en turdag trots allt.

grattis grattis sandra som fyller 25 idag!!

din kommentar
från: Helena

Lät som ett väldigt bra tandläkarbesök hörru! =)

2006-09-11 @ 16:52:32

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback