28/4.

idag ska jag lämna tillbaka mina kära körsbärsskor. som jag tjatat om dem. men nu har jag tröttnat på dem och insett att de inte kommer att användas så ofta. måste ju kunna matcha till kläder å. sen är det så att jag har inte sett någon under 50 köpa eller ens titta på dem. jo...en igår men hon klädde sig sämre än pippi långstrump. så nä. jag får hitta något annat mer i min stil...det svåra är ju att jag inte kan prova!

somnade så fort jag kom hem från jobbet igår. helt slut efter hela fyra timmars jobb. vi åkte till virre på födelsedagsfest lite senare. nykterhetskommitén blev mest sittande i soffan medan de andra festdeltagarna konstant sprang runt. trots att jag bara kände mig stor och klumpig och väldigt seg så var det ju roligt!! gamla jobbarkompisar och madde & henrik jag inte träffat på länge! tidig kväller vid 23 dock eftersom andreas skulle kliva upp 5 och jag ska åka och jobba strax. kaffe först!

igår var det invigning i affärn å. stod i tidningen om det idag...bara måste lyckas ta mig dit någon dag nu och se hur fint det blivit!!

din kommentar
från: Helena

Jag LOVAR att du får ha körsbär på fötterna om du vill! :)

2007-05-02 @ 14:33:41

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback