63 dagar kvar.

påsken tyckte den skulle avslutas med att snöa!! nu när det vart så soligt..lite deppigt när jag tittade ut på baksidan och det var alldeles vitt. vi som var ut där igår å gjorde sommarfint. saknar bara våra möbler och självklart grillen! grannen sa att det pratades om att de skulle bygga inglasade altaner med soldäck uppepå. kan ju hålla tummarna för det till nästa sommar...då kommer vi aldrig behöva köpa nå hus!!

i lördags var det kalas hos mormor som fyllde år. smörgåstårta och vanlig tårta. sen direkt vidare till anso och daniel för påskmiddag. gick ju bra att äta där med!! var kvar där till kvällen då vi åkte hem och såg "deja vu". igår var karin här och hälsade på!! hon hade flyttat till stockholm och börjat jobba. blir impad av att folk kan jobba med såna där saker...jag kan inte ens återberätta vad hon sa...var roligt att träffa i alla fall. blir några gånger per år nu! annars har påsken vart lugn. andreas har som vanligt jobbat en massa. tycker han alltid befinner sig på jobbet....

bebis växer. ska väga över 1,5 kg nu och vara över 40 cm. den har kommit underfund med hur man kan reta mamma genom att hicka på nätterna. fantastiskt drygt! jobbigt med magen i vägen hur jag än gör å jag får inte ligga på sida för då sparkas det hårt! går in i vecka 32 idag. uhh.....tankar och känslor svänger hit å dit i superfart. från att allt känns toppen och kommer bli fantastiskt till att vara ledsen över att det inte blir någon utlandsresa för mig och andreas i år. å att snart är det inte bara vi....snart är vi fler. ojoj vad man kan skratta åt sig själv. önskar bara att jag kunde få vara hemma från jobbet snart. jag har mått så bra den här veckan och bara stressat upp mig en gång!

annars har det vart en del hockey i påsk å.....

din kommentar
från: Helena

Ja, det där med vädret har jag ju skrivit en förklaring till i min lunarblogg... Tänk att din bäbis väger tre gånger så mycket som Ebba & Tuva gjorde när de föddes! Helt otroligt!

2007-04-10 @ 17:41:33
från: Anna

Eftersom jag köpte boken "Att vänta och föda barn" idag så håller jag på å läser lite i den nu. Läste nyligen om att barnet i den här tiden kan få i sig vatten och hicka! Roligt att läsa i boken å veta lite om hur det kan va å vänta barn =)

Roligt för mig själv inför framtiden och roligt när jag vet att du är mitt i allt det jag läser =)

Nu är det minsan INTE långt kvar...iiih va skoj! Längtar till sommaren då man får dela det lilla undret med dig, livs levande *ler*

Kram!


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback