aloe vera.

idag har jag vart på aloe vera-party hos katja. vet inte vad det tagit åt henne som börjat med en massa sånt där...men hon fyller ju trots allt 30 i år. hihi! köpte en gel och ett lypsyl. höll på somna på soffan i väntan på min pokerspelande sambo. smörjde. heter det så? smorde? äh in ögonen iaf för jag är torr på ögonlocket och detta hade en utvärtes kaffeeffekt. för ögonen blev tokpigga och kändes fräscha. skillnaden mot för kaffe är att man inte tillfredställer lika många sinnen....lukten och smaken får ju inte sitt om vi säger så! hur som helst finns det billiga produkter som säkerligen är lika bra men man kan ju bli lite lockad på ett sånt där party och känna att man borde köpa något. hur som helst så är vet jag ju att aloe vera är en bra växt så jag tror på vad han pratade om....

har jobbat i helgen så nu är jag ledig två dagar. så klart skulle det bli kallare men vad gör det. känns som en bra början på veckan. i morse var kissarna ute i solen medan a och jag åt frukost tillsammans. ovanlig händelse som gör en på topphumör. har inte setts särskilt mycket alls på lång tid men den här veckan blir det lite mer! påsk i helgen och jag har tagit ledigt på lördagen så jag är ledig tre dagar. ska till hälsocentralen på tisdag å se om man kan få bli sjukskriven. lite grann förhoppningsvis. det är ju roligt att jobba. men passerar arbetstiden mer än 4-5 timmar så säger kroppen stopp!

din kommentar
från: Helena

Man kunde ju faktiskt äta den där aloen...fast det kanske ändå inte ger samma tillfredställelse som kaffe ;-) Lycka till på HC!

2007-04-02 @ 13:57:03

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback