argvarning.

nä men inte fick man någon hp heller. så nu är det vackert att jobba och se glad ut tills det är dags för bebis att titta ut. eller?! jo jag vet. jag kan ta av min fp men det tänker jag icke. för jag vill vara hemma med bebis sen också. sånt jävla krångel det vart nu med skickandes av papper hit och dit och ringandes och så. inte ens halv hp kunde man få. hon kan ta sina jävla papper och stoppa upp någonstans....

tur att jag har min älskling hemma som kan trösta mig och få mig att skratta på nolltid. han lovar också att jag så klart ska vara hemma även om vi inte får några pengar. söt. visst är hälsan viktigare. men det är själva principen det handlar om. att kärringen på fk tycker att jag ska springa runt med en pall i näven konstant på jobbet. och lyfta 30 kollin á 20 kg per dag är väl inga problems! bara för att hon sitter där på sin jävla kontorsstol och inte har gått upp närmare 20 kg på några månader eller har dödligt ont i ryggen.

don´t mess with a pregnant woman!!

ok. jag överdriver kanske. men jag måste få ut lite agg här. ni behöver faktiskt inte hålla med. trevligt att ni lyssnar bara!

din kommentar
från: Tina

Men vad konstigt att du inte fick HP....
Klart hälsan ska gå före pengar men trist att man inte kan få den hjälpen av FK!!

från: Helena

Åh, så tråkigt! Men du kanske kan ordna med sjukskrivning eller nå't då? Eller är det som samma sak..?

2007-04-20 @ 13:02:08
från: Sandra

Fy va jobbigt! Det suger verkligen att man inte kan få HP när man behöver det. Mina lärarkollegor får inte heller :-( "Ni får väl sitta ner och undervisa" säger de på FK. JaHaaaaaaaaa, är det så enkelt?! Men dåååå så *suckar*

Kämpa på! Snart har du det underbaraste i världen hos dig!

*kram*
S

2007-04-23 @ 21:32:39
blogg eller hemsida: http://almanova.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback