dagens idiot.

satt och pratade om längd å vikt i bilen igår och kom på att andreas i högstadiet kan med stor sannolikhet ha sett ut som min rosa pantern-figur jag hade när jag var liten. lång å smal å stora fötter.

kom på det briljanta med att säga högt "undrar vad rosa pantern är för djur". andreas blev tyst och jag tänkte på olika möjligheter..kanske lika som med långben. för han är rätt svårt att veta. insåg att a satt å typ stirrade på mig (ok han kollade på annat eftersom han körde å) och då kom jag på vad jag verkligen hade suttit å funderat på.....rosa pantern = en panter!!!!!!! jahaaaaaaa.........
å för er med liknade funderingar exempelvis i nalle puh. tiger är en tiger och uggla är en uggla. så har vi rett ut det stora problemet å......


din kommentar
från: Sanna

Hahahaha, det måste ha varit ett roligt samtal det där ni hade ;)
Läste din föregående blogg om när du var till doktorn. Vilket jäkla pucko! Man är ju så jäkla spänd och nerväs inför ett sådant besök och så blir man bemött på det där viset! Och till råga på allt så är du gravid, vilket betyder att man är annu känsligare. Usch vad arg jag blir :(
Sköt om dig!

från: Sandra

Hahaha och jag sitter givetvis och tänker "bra fråga, har jag aldrig tänkt på men undra vad det är för djur"...........

2007-04-05 @ 11:27:05
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: Helena

Hahaha... Det är inte lätt när det är svårt! ;-)

2007-04-05 @ 13:38:25

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback