fub.

andra delen på föräldrautbildningen igår. besök på förlossningen med bm malin och två par till. som vanligt kan jag inte begripa att det handlar om oss. om vår lilla familj. det är alldeles för stort för att vara sant. känner mig som att jag lyssnar på något hon visar för de andra paren. dags att vakna upp fröken björk det är v.34 nu. 6 v kvar (+/- lite grann)! hur som helst så känns det alldeles tryggt det var så lugnt där med massa trevlig personal och inget stressande. fick se akupunkturnålarna (nä har aldrig provat sånt men nog tänker jag det!) lustgasen (lite rädd för att jag kommer bli tokig) och ryggbedövningen. och inte efter det gigantiska stålröret de ska trycka in i ryggen och sedan föra in en slang känns det nå konstigt. kanske beror detta lugn på att jag faktiskt inte har någon som helst möjlighet att backa ur detta nu?! detta kommer gå alldeles utmärkt det. ut ska h*n på ett eller annat vis!!

var till helena och firade i lördags. först fika sen stannade jag kvar till festfolket kom och gick. roligt!! väldens snällaste anso och daniel skjutsade hem mig efter tolv då de var på väg hem. tur för mig som hade blivit mörkrädd av spökprat och skulle hem till ett tomt radhus. somnade i alla fall sött på en gång och när jag vaknade var andreas hemma och fixade macka åt mig och mitt dåliga humör. kärlek!


din kommentar
från: Helena

Tack för att du kom & firade mig!
Å självklart kommer förlossningen gå alldeles utmärkt! :)

2007-04-24 @ 15:20:11
från: Sandra

Tackar! :D Ja det blir spännande, tycker att det inte är mer än rättvist att det ska få gå bra efter all motgång här! :)


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback