ostbagge.

vet att det inte är bara vi som gillar ostkrokar som stått framme typ ett dygn och blivit sega. godare än när man tar dem direkt ur påsen. hade en skål stående på bokhyllan (för att inte gizmo ska äta upp alla) och tog ner den och åt ikväll. ja men då kröp en skalbagge omkring i skålen så det blev inge såna för oss inte. vägrar äta nåt som den gått runt och slemmat ner och lagt sina ägg på!

såg requiem for a dream. och efter den ville man iaf inte äta särskilt mycket. nästan så man fick egen ångest.

började dagen på jobbet med att byta skorna. blev ett par helsvarta ballerina i stället. och lycklig blev jag å för jag kunde ha dem och dessutom i min egen storlek!! för övrigt var dagen hemsk. kan inte begripa varför folk beter sig som de gör mot personal i butiker. elaka och översittare som frågar vad lagen säger och liknande. jag hjälper gärna vem som helst som kommer in med en trevlig attityd men inte så där....å folk som står och skriker att de har bråttom för att de ska klippa sig om 3 minuter. det är väl inte mitt problem att de måste handla en väska just då eller??

din kommentar
från: Helena

Ibland kan det kännas skönt att man inte jobbar i affär... Även om mina "kunder" oxå kan bete sig som de gör ibland, men oftast bara de vuxna. & de träffar man ju inte mer än en stund i taget. Äckligt med skalbaggen! Fast så'nt friterar man ju & äter i andra länder ;-)

2007-05-02 @ 14:42:55

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback