min kära soffa.

men om det är nå varmt & klibbigt då! 28 grader i vardagsrummet & i sovrummet vill jag inte ens veta hur varmt det är i. hade fläkt i natt iaf. men jag svettas ju extra mycket nu å i morse när lillfröken åt frukost när det är som allra varmast för hon ligger mot min kropp går andreas upp och stänger av fläkten för han blir "lite konstig i näsan" å så mumlar han om nå konstigt och somnar om....suck!

igår tog a hjälp av sin far och hämtade min gamla ektorp 3-sitssoffa & var till gävle och hämtade en 2-sits som jag hittat på på blocket. vi hade vart till ikea tidigare på dagen och köpt ny klädsel - vallsta. och som vanligt när man är på ikea hittar man mer...lampa till hörnet som blev över nu när vi slipper hörnsoffan - skyar. hylla att ha handdukar på i badrummet - lerberg & ett bord till myshörnan i datarummet - rian. så nu börjar vardagsrummet ta form här...med lite tavlor & nya gardiner & så så kommer det bli riktigt mysigt här!! visserligen är jag rätt trött på bokhyllan & tv-bänken å det men men...det kommer det å....

invigde sofforna igår med att ebba bjöd hit sin mormor för att se
happy feet! bra rolig film var det!! vi åt mat från milano också...min nya favorit kycklingkebab med ris...ebba fick 2-månaderspresent av mormor också en söt burk och lite kläder. idag fyller hon 2 månader alltså lillgrodan min. grattis grattis. att man kan älska någon så mycket på så kort tid (jaja + 9 månader också då)!!!

din kommentar
från: Anna

Åh va kul när man hittar nya möbler å sånt "piff" man verkligen vill ha! Måste ja ju kika in nån dag å se hur vardasrummet förändras =)
Åh, Happy Feet, den va ju riktigt bra å för himla sööt! Måste jag nog se igen snart!
Grattis till godbiten Ebba!
Ge henne en puss från mig, kramkram!

från: Sanna

Det är sååå kul att fixa och dona hemma. Jag vill göra nåt hela tiden känns det som. Inte göra om helt kanske, men piffa till lite ;)
Kram

2007-08-09 @ 14:43:48
blogg eller hemsida: http://nuffs.blogg.se
från: Sandra

Ja men den där klädseln blir ju bra, fin var den! Håller på att spricka av köpar-lust men lär allt vänta lite tills jag ser igen hur det såg ut :) Fick tillbaks extra mkt på skatten så nu så, blocket here we go! :D Och grattis grattis Ebba!

2007-08-09 @ 15:57:36
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: Anette

Krama Ebba på 2månaders dagen från oss i Åmot
Mamma och pappa Ebba får också kramar så klart

2007-08-09 @ 21:38:16
från: Helena

Grattis till Ebba på 2månadersdagen i efterskott! :)

2007-08-15 @ 16:58:39

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback