onlineshopping.

andreas är i torsåker och vinner pengar. vilket är bäst för honom för nu sitter jag å internetshoppar. typiskt! ebba sover så gott & postorderföretagen lockar med gratis saker om man handlar av dem! men höstkläder kan ju faktiskt behövas.

vi har kommit igång med internetförsäljning igen och satte ut en annons på blocket idag. andreas hjärna har väl glappat lite idag...han har liksom vart lite flummig. satt å kikade när han skrev annonsen om soffan.

"skinnsoffa och tillhörande familj med några år på nacken..."

jag skrattade och skrattade och han fattade noll. men till slut gick det upp att han försökte sälja iväg hela familjen för 2000:- i stället för en fotölj. föreställde mig hur det skulle se ut....vi sittandes i soffan i ett annat hem. som att vi skulle vara del av inredningen.  

din kommentar
från: Anna H

Ha ha, tillhörande familj :D Jag kan oxå se det framför mig.

2007-08-26 @ 20:55:46
från: Anna

Haha det va roligt =)

från: Sandra

Hahaha, nytt sätt att hitta hus?

2007-08-26 @ 22:00:48
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: Helena

Hihi... Skulle kanske passa mannen som tänkte åka iväg med dig & Ebba ;)

2007-08-27 @ 13:39:10
från: Annika

Haha.. "..tillhörande familj med några år på nacken..." Det skulle jag ta som att ett pensionärspar fanns fast i soffan. Vet inte om jag skulle ringa på den annonsen ;)

2007-08-27 @ 21:31:01
blogg eller hemsida: http://annikasdagar.blogg.se
från: ante

alltså varför la ni inte upp den! det hade fan varit det bästa någonsin!

2007-08-27 @ 23:21:03
blogg eller hemsida: http://[email protected]
från: Mamma

Nu börjar jag bli orolig för er, är det inte okända karlar i bilen så är ni till försäljning??????????????

2007-08-28 @ 11:08:29

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback