bbblä.

ni trodde väl inte att bbb skulle fixa det de sa? jag skojade bara! klart att det inte fungerade. så det blev ingen tv. telefon eller internet för oss ändå.

men nu så! nu fungerar det om än lite sämre & med boxer till tvn. det bästa med det är att jag har fått tillbaka mitt älskade animal planet!!

idag har jag vart till köpis alldeles ensam och strosat. inte ofta jag är ensam & det var tokroligt att sitta i bilen och gala så högt det gick & skönt att slippa trängas med vagnen i affärerna. vet inte om barnvagnar är en ny uppfinning för det flesta affärer har då jäklans trångt så man måste flytta på ställ & störtar för att komma förbi.

din kommentar
från: Anna

Hej hopp! Jamen jag kan kika förbi efter att jag har varit hos Tina, det låter som en bra idé :)

Låter som en rolig bilfärd det där!!

från: Micke

Hoppas du hittade det du skulle på köpis :) Ses nån dag då...må bra i huset nu :)

PS! Vårt garage undrar om det får bli kompis med ert garage? DS!

2007-12-20 @ 23:24:46
blogg eller hemsida: http://demofoon.blogspot.com
från: Linda

Verkligen blä för bbb.. Vi hade det i lägenheten, gick på det där med att ha till fast tfn också. Slutade med att vi inte hade någon hemtfn det sista halvåret vi bodde där för det funkade aldrig. & vi hade inte sådan stor ork att krångla med att byta heller. :-)

Blivit strul här hemma nu med tfn också. Har inte gått att ringa hem hit, men kom en som var inhyrd av telia & kollade runt & han fick till slut byta alla sladdar (vad det nu heter..) utifrån till första tfnjacket. Som tur är var det gratis, telia betalar alla kostnader som är till första jacket.

Hade ju varit typiskt med en sådan kostnad nu när man lägger så mkt pengar på mat & julklappar redan. :-)

Skönt att få åka själv & shoppa, längtar tills jag tar körkortet så jag också kan göra det. Slippa höra Björns gnäll. :-P

Är också less på hur en del affärer har det ordnat så man knappt kommer fram med vagnen. Imorgon har vi dock löst det, farmorn ska vara barnvakt medans vi shoppar dom sista julisarna. :-)

Hoppas allt är bra med er, kram

2007-12-21 @ 21:15:10
från: anki.

Åh ja det lär ju bli trångt nog att ge sig ut i morgon å shoppa =) Men bäst för lillfröken att slippa vara med!! Å det skönaste är ju faktiskt att få åka utan gnälliga karlar ;)

2007-12-21 @ 22:36:19

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback