nähä.

i morgon mellan 18-21.30 skulle jag få vara vuxen. umgås med bara vuxna och dricka glögg. äta julmat & få göra en julgrupp med experthjälp. något jag sett fram emot länge. säkert månader. det skulle vara det rolig i allt det här flyttstressandet.

men vad händer. jo vinterjävlakräksjukan slår till så allt blir inställt! STOP IT! skulle på julavslutning på sigridsgården idag och hoppades "alla" skulle vara där. men icke. dock var några där & tomtemor kom! i morgon skulle vara sista gången på massagen & julpysslet. inställt. blä!

det ljusa i det hela är att jag & ebba klarat oss ifrån det där eländet medans i princip alla som var på barncafé i måndags har åkt dit. undrar va vi har för supermotståndskraft?!

nu blev det ingen sån här mysaktivitet ändå då. jag får gnälla! för andra får gå på julbord & julfester med sina jobb. hade iaf glöggfika med virre hemma hos katja & emilio igår. det var mysigt!

din kommentar
från: Sandra

Fy va trist :-( Det som är så kul att få vara vuxen ibland.

Vinterkräkan borde FÖRBJUDAS! *peppar peppar* så har vi INTE fått den ännu. Är väl bara en tidsfråga *uwak*

Är forf. avundsjuk på huset, får väl försöka ge igen lite och säga att det är ju på måndag som jag, mor och Mona ska på brucan. Det är ju vuxet ;-)

Nu ska jag griljera en skinka. ÄR DET VUXET?!

från: Anna

Ja det lät ju verkligen trist! Men himla tur att ni klarat er undan sjukan. Men som sagt så är ni mer än välkomna på julmys hos mig oxå, med peppisar å glögg å ja lovar bjuda på trevligt sällskap *ler*.

2007-12-05 @ 16:33:29
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Helena

Åh, vad mysigt det lät med en blomsterfixarkväll! :) Tråkigt att det blev inställt, men det kommer kanske en chans till..? Gratulerar till supermotståndskraften! Den kommer vara suveränt bra att ha när det blir dax för Ebba att börja på dagis!

2007-12-05 @ 18:21:10
från: Tina

Fy bubblan för vinterkräksjukan!!!
Är livrädd att jag eller Mattias åker på det nu så här inför förlossningen. Tänk om M får det när det är dax att föda så han inte får vara med.. Hemska tanke!!

2007-12-05 @ 18:44:26
blogg eller hemsida: http://tiniwinisen.blogg.se
från: Sandra

*ryser* jamen då måste du sätta stopp ;-) Annars har du ren med släde och tomte i skorstenen innan du vet ordet av ;-)

Skinkan blev BRA! Nu har jag premiärat första skinkmackan!

2007-12-05 @ 19:12:09
blogg eller hemsida: http://almanova.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback