nu börjas det.

vår lillfröken är en väldigt snäll tjej. hon har skött sig exemplariskt och det gör hon fortfarande. MEN! hon har upptäckt att man kan bli arg om saker inte går som man vill. riktigt arg. detta är mest skoj än så länge....

hon har också somnat så duktigt vid 19.00-19.30 varje kväll. bara lagt henne i sängen så har hon gosat lite med vovven och somnat sött. så är icke fallet nå mer. nu skriker hon som en stucken gris. som om det gällde liv & död. så fort man försätter henne i liggläge. gnuggar sig i ögonen för att hon är så trött men låter så mycket det bara går för att slippa somna. suck!

hittills har allt gått i perioder....hoppas det fortsätter så....

din kommentar
från: Sandra

Nää, nu har jag testat en till Ben & Jerry's och den var oxå isig och inte alls så god som alla säger! Men det var jättegoda chokladbitar i men man kan ju inte köpa den bara för bitarnas skull.. ska den vara sådär isig eller är det fel hos ICA?
Besviken ju! :-(

från: Helena

Kan vara bra att tjejen visar den vilda sidan redan nu.Det sägs att de som var vilda som bäbisar blir lugna tonåringar, & tvärtom! ;)

2007-12-06 @ 20:52:03
från: sanna

Känner igen det där :) Kämpa på bara!
Snart får ni flytta ;)

2007-12-07 @ 08:53:58
från: Micke

Och jag känner också igen det där och har lärt mig att när det gäller barn så går saker i perioder...hela tiden...det som fungerat i några månder slutar plötsligt fungera...så får man hitta på något nytt...hoppas det går bra :)

2007-12-07 @ 09:31:33
blogg eller hemsida: http://demofoon.blogspot.com
från: Sandra

Känns som att Helena har en poäng i det hon skrev: själv hade jag ju kolik tills jag var 7-8 månader (!) och var väl skapligt lugn som tonåring iaf. :)

2007-12-07 @ 09:48:11
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback