utmaning.

eftersom jag blivit utmanad av både sanna & micke så ska jag väl ta tag i den utamningen. 7 sanningar om mig själv. såna sanningar folk inte vet om. men det vet jag inte om de stämmer med dessa.

1. jag är fruktansvärt mörkrädd

2. jag hatar fötter som nuddar varandra. alltså nakna fötter. mina egna fötter kan absolut inte nudda varandra om de inte är i vatten eller ordentligt dränkta i bodylotion.

3. jag är ett kontrollfreak. vill gärna ha koll på allt och alla. men inte alls för att jag är nyfiken utan bara för att jag känner mig trygg & lugn.

4. jag kan vara väldigt lat. lat så jag bara krånglar till saker så de bli ännu jobbigare.

5. jag är jätterädd för att folk ska tycka illa om mig.

6. har nästan inget tålamod alls. iaf när jag ska göra pillriga saker. dock älskar jag att pyssla med pillriga saker. dålig ekvation.

7. jag är kass på att räkna. inte ens med miniräknare får jag till siffror. det är så dumt när man jobbar i affär.

nu ska man utmana 7 stycken också men jag låter de som vill anta utmaningen.

din kommentar
från: Helena

Hihi... Blir inte fötterna ovanligt äckliga av all bodylotion..? Eller är du rädd för att de ska fnasa..? ;)

2007-12-22 @ 00:36:01
från: Annika

Hahaha, det där skulle till punkt och pricka vara jag som skrivit! Kände i varje punkt, att "Men det där är ju jag!"

2007-12-22 @ 13:27:40

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback