lite rost är väl ingen fara.

blöh för den här jobbarveckan. började mina 5 dagar i fredags och får helg i morgon kväll.
för idag är det helt klart torsdag för mig. lagomt förvirrad. men det verkar vara så som
det ska vara nu i det här tillståndet så jag får väl inse det. men annars gillar jag ju att ha kontroll
på allt och sköta allt själv. nu börjar en massa saker bli dryga.

gjorde pizza igår och skulle ta en bit från plåten vi precis tagit ut ur ugnen.
tydligen har man en viss sorts avståndsbedömning i vanliga fall eftersom jag
självklart brände magen på plåten. åh. att den ska stå ut sådär.

annars har vi brunt vatten. som visserligen säkert en stor del av sandviken har.
äckligt är det även om det är ok att dricka. jag dricker köpt vatten jag.
till katja hade de sagt att det var rost. ja det verkar ju mumsigt att dricka.
och speciellt att ge emilio. fast det stod att det var nåt annat i tidningen idag....

din kommentar
från: Sandra

Här på guldkusten har vi kristallklart dricksvatten, var hos Lena igår och deras var inte heller särskilt fräscht. Kanske man ska börja sälja lite vatten uppe på stan, konkurrera med Evian kanske ;)

från: Helena

Henrik & Annika hade oxå problem med vattnet. Mitt vatten är dock ok. Något missfärgat var det dock då jag tappade upp vatten i badkaret igår för att handtvätta då jag stänkt ner hela mig då jag lagade mat igår.

2007-01-22 @ 20:24:14
från: ante

fan har aldrig rostvatten. dock är mitt vatten omöjlig på att vara kallt. typ pissljummet. spelar ingen roll om det rinner i 2 år. lika varmt iaf. sucky!

2007-01-24 @ 19:44:29
blogg eller hemsida: http://willhaven.blogg.se
från: Patrik

Kan upplysa om att IDAG är det torsdag. Så du vet :) Här i småland har vi ingen färg på vattnet, och inte heller något problem att få det kallt efter att stormen slagit ut strömmen till varmvattenberedaren... lite jobbigt att duscha, men det är bra om man ska göra saft.

2007-01-25 @ 18:27:44
blogg eller hemsida: http://norrlund.blogg.se
från: Patrik

"En gigantisk kroppshydda" hehe... Det låter väldigt sexy när du lägger fram det så :) ja självklart har du massor att se fram emot! Två helt skilda äventyr men otroligt spännande båda två!

2007-01-26 @ 11:19:25
blogg eller hemsida: http://norrlund.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback