lugg.

precis när jag började förlika mig med min lugg. efter ca en månad.
när jag tyckte att det var ok att se ut som kristofer i melody club.
då växte den ut och jag kunde inte se nåt. så då har det mest blivit
sne/mittbena á la robert wells. tröttnade dock på detta och
skulle få lina att klippa den men hon sa att det var bäst att göra själv.
(om man inte går till frissan då. men en gång i månaden blir alldeles
för dyrt för mig). så jag tog saxen och klippte till en ny melody club-frisyr.
dock väldigt snett och vint. kanske dags att krypa ner under täcket nu och
låta bli att försöka rätta till detta......

hum...har jag en frisyr som bara killar har? ja men det låter ju helt
fantastiskt. de där med mode är verkligen min grej. speciellt
nu när man bara kan ha mammabyxor å egenklippt frisyr...
ja suck. jag som tyckte att fylla 26 inte var så gammalt egentligen.....

din kommentar
från: Anna

Haha du är bra skojig när du skriver =). Det där med att klippa egen lugg har jag också gett mig på, ser mkt lättare ut än vad det tydligen är! Första gången jag klippte lugg blev det för mkt lugg. Bestämde mig för att låta det växa ut lite å sen klippte jag lugg av lite mindre hår. Bra ide! Då hade jag väldigt många konstiga längder på mitt hår, två olika luggar lixom, najs! Du kanske har en mammakris? Kan ju alltid skylla på det å inte på åldern, för 26 är ju ingen ålder =)

från: Anna

Och du, vi får ta köpis eller nå annat skoj en annan dag eftersom jag inte kunde sist =). Kul att du frågade dock!!! Kramen!!

2007-01-29 @ 13:18:25
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Sanna

Hej Ankiiii!!!
Det var längesen. Ska börja läsa din blogg nú också.

Blir helt till mig, väntar ni barn??!!! Du skrev nåt om mammabyxor, så jag läste lite bakåt i tiden och där står det ju att du varit till barnmorskan. Gud va kul :)
Det är det bästa som finns att få en liten gobit. Hoppas allt går bra och sköt om dig!

Kram

2007-01-29 @ 14:58:38
blogg eller hemsida: http://nuffs.blogg.se
från: Patrik

Icke icke bara killar med sådan frisyr. Här är en fin bild på Linda Skugge i sina bästa dar... ;)

http://www.vertex.umea.com/nr4-01/bilder/e2-bild.jpg

Fast jag gillar melody club bättre :)

2007-01-29 @ 23:36:52
blogg eller hemsida: http://norrlund.blogg.se
från: Helena

Du är ju jättefin i lugg!

2007-01-30 @ 14:17:10

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback